DVAPP – OTEL MOBIL UYGULAMASI

Otelcilik sektörüne yönelik geliştirilen bu mobil uygulama, oda teminine ek olarak sunulan ürün ve hizmetlerin satışını artırmayı hedefler.

Sektörde, misafire oda satışı dışında sunulan hizmetlerinin karlılık oranlarının yüksek olduğu bilinen bir gerçektir. Ancak otel ekibi ütü, çamaşır, spa, ala carte, restoran, tur, özel ulaşım, upgrade gibi sayısız hizmetlerin pazarlamasında yetersiz kalabilmekte, hatta misafir otelden bu hizmetlerin çoğundan hiçbir zaman haberdar olmadan check out yapabilmektedir.

Ek ürün/hizmet satışına ilave olarak, uygulama sadece hospitality sektörüne özel hazırlanmış bir çok ek özelliğe sahiptir:

  • Pre-check-in
  • Self check-in
  • Housekeeping/minibar talepleri yönetimi
  • CRM takip sistemi
  • Rezervasyon modülü
  • Anket uygulaması
  • Misafir sadakat modülü
  • Kampanya oluşturma/yönetimi
  • Push message modülü

Markanıza özel oluşturulan bu mobil uygulama ile müşterileriniz tüm hizmetlerden haberdar olur, sipariş verebilir, tüm talep ve işlemler ön büro yazılımına işlenir ve ekibiniz gelir atışlarını tek bir ara yüzden tüm detayları ile takip edebilir.

DVAPP, önbüro yazılımınıza ek olarak, sunduğumuz IPTV sistemine de entegre çalışabilmektedir (opsiyonel özellik).

Detaylı Bilgi Alın

DVAPP’IN SAĞLADIĞI FAYDALAR

  • Concierge Hizmetleri Yönetimi
  • Extra Satış & Gelir Artış Yönetimi
  • Sağlık Turizmi Satış
  • Misafir Anket ve Memnuniyet Yönetimi & CRM
  • Operasyon ve İş Süreçleri Yönetimi
  • Misafir Sadakat Yönetimi
  • Pre Check-In / Check-Out
  • On-Line Oda rezervasyon
  • Sadakat Ödül Yönetimi
  • Push Mesaj Direkt İletişim Servisleri

Pandemi döneminde, mobil uygulamaların otelcilik sektörüne sağlayabileceği faydalara dair hazırladığımız raporu indirin.

Concierge Hizmetleri

  • Günlük şehir turu satışı
  • Hava Alanı Transfer Satışı
  • Alışveriş
  • Rent a Car
  • Hediyelik Eşya ve Otel Hatıra Objeleri satışı

Pre Check-In

  • Misafir otel giriş yapmadan önce mobil uygulama üzerinden On-Line PRE Check-In işlemini yapabilir
  • Misafir otele girişi sırasında resepsiyona TEMAS etmeden mobil uygulama üzerinden On-Line Self CHECK-IN işlemini yapar
  • Self CHECK-IN sonrası Misafir odasına ulaşmak için, hiç kimseye temas etmeden mobil uygulama üzerinden yönlenerek erişmesi mümkün olur

Operasyon ve İş Süreçleri Yönetimi

House Keeping  Servis  Taleplerini Direkt İletir (CRM) 

  • House Keeping servis ve Mini Bar talepleri bildirimini mobil uygulama üzerinden tek noktada Opex çatısı altında birleştirerek geri dönüşünü ve takibini kolaylaştırır
  • House Keeping, Check-Out oda temizlik ve onay işlemlerinde; oda temiz onayını ön büro ile entegre çalışarak Check-In hazır uyarısını verir

Misafir, Teknik Servis Taleplerini Direkt İletir   (CRM) 

  • Misafirlerin Mobil uygulama üzerinden oluşturacağı teknik servis ve arıza bildirimlerini Opex çatısı altında birleştirerek geri dönüşünü ve takibini kolaylaştırır

Rezervasyon ve QR KareKod Menü 

  • Restoranlara göre Misafirler cep telefonları üzerinden Gün-Tarih rezervasyon yapabilirler
  • Restoran menüsünde yiyecek + içecek seçenekleri QR KareKod  okutarak Mobil uygulama dijital menü üzerinden seçilebilir
  • A La Carte Restoran, restoran özelliğine göre özel kav şarap satışı yapılır

Extra Satış & Gelir Artış Yönetimi

  • SPA hizmetleri satışı
  • Room Servis satışı
  • A La Carte Restoran ve Menü satışı
  • Restoran’ a özel Kav Şarap satışı
  • Oda Up-Grade satışı
  • Late Check-Out satışı
  • Özel içki ve yiyecek, Maxi Bar Menü satışı
  • Çocuk Menü satışı
  • Cafe – Pastane- Set-Menü satışı
Detaylı Bilgi Alın

Günlük  Anket & Memnuniyet Yönetimi

  • Misafir memnuniyeti standartlarında Anket  Modelleri oluşturulur
  • Misafirlerin cep telefonlarına tek soruluk, GÜNLÜK Memnuniyet / Anket sorusu yayınlanır
  • Guest Contact için Mobil uygulama üzerinden In-House ŞOK Anket Uygulaması
  • İstenilen kullanıcı gruplarına ve kullanıcılara, Aynı anda birden çok anket aktif olabilir

Tüm anket cevapları değerlendirilerek kullanıcı eğilimleri tespit edilebilmektedir.

Misafir Sadakat Yönetimi

  • Otel konaklama ve harcamalarında misafirlerin club kart tipine göre puan işlenir
  • Puan kazanımında dönemsel harcamalara göre farklı puanlar kazanır
  • Üyeler  bu uygulama üzerinde puan kazanımlarını kontrol edebilecek, eksik puan kazanımları için başvuruda bulunabilecek
  • Ödül puan karşılığı hediye konaklama veya hediye restaurant kullanımları için rezervasyon yaptırabilecektir
  • Sadık müşteriler yaratarak, sadece satışınıza etki eden kişiler değil, ayrıca tavsiyeleriyle markanız ile ilgili pozitif tanıtım yapan marka elçileri yaratır

Check-Out sonrası, kampanyalar ile misafirlere bildirim gönderme fırsatı

Misafirlerin check-out sonrası; Seçilen müşteri segmentlerine göre, akıllı telefonlar üzerinden satış, kampanya ve duyurularınızı Push Mesaj avantajı ile geniş kitlelere duyurup, tesisimizde konaklamış misafirlerimizi tekrardan misafir etme olanağı sağlar

Online Rezervasyon, Satış & Kampanya Duyuruları

Oda ON-LINE Rezervasyon Satışını Artırır

  • Otelin kendine ait kullanmış olduğu On-Line rezervasyon linkine yönlendirme ile mobil uygulama üzerinde oda satışının artışı sağlanır
  • Repeat misafirlerin Booking siteleri ve acentalar yerine; mobil uygulama üzerindeki On-Line rezervasyon kanalından yapmaları sağlanarak, buralara verilen komisyonlardan ciddi gelir artışı sağlanır

Oda Satışı ve Kampanya Duyuruları

  • Otelin Mobil uygulaması üzerinden misafirlere; dönemsel kampanya, erken rezervasyon vb. bildirimler gönderilerek On-Line rezervasyon linkine yönlendirip mobil uygulama üzerinde oda satışının artışı sağlanır

Özellikle düşük sezon satışlarının artışında katkı sağlar.

Detaylı Bilgi Alın